Friday, February 18, 2011

Bulan Penuh Jam 7.21am

Tepat jam 7.00am, alarm clock aku berbunyi nyaring dan seperti biasa selepas offkan, aku terbaring termenung pikir nak jog ke tidak.
Semalam petang aku da buat 6km, buat satu lopp yang kebanyakkannya lebih jalan dari jog. Aku cuba jog tapi dada aku rasa macam nak pecah sebab da lama aku tak jog jauh. Dulu aku biasa jugak buat 10k pada hari minggu atau masuk race 10k.
Sejak aku start exercise awal bulan ni, da 2kg berat aku hilang. Best jgak aku rasa sebab badan da rasa ringan sikit walaupun tak nampak perbezaan lagi pun.
Hari ni aku buat keputusan tak mau jog sebab penat petang semalam pun belum lagi recover. Aku rasa baik aku pekena Nescafe panas since aku tak mau sambung tido.
Bila aku jengah keluar dari tingkap bilik aku, aku nampak bulan penuh walaupun hari da siang. Jarang aku nampak benda macam ni sebab aku memang selalu bangun lambat.
Apa lagi, aku ambik kamera dan terus shoot....

Thursday, February 17, 2011

Program Ziarah Masjid





30 kawah Bubur Lambuk speciality masjid dimasak dan disedekahkan pada hari itu













Dato' Sri diberi penerangan tentang bangunan masjid yang baru

Image2 bangunan baru Masjid Jamek Kg Baru bersama dengan arkitek

Dato' Sri Najib merasmikan program Kelab Belia 1Masjid Kg. Baru

RM20 juta diperuntukkan untuk membina bangunan baru Masjid Jamek Kg Baru

Monday, February 14, 2011

Astaka Cats

Kedai kawan aku Khairul ni yang terletak di Bandar Tun Hussein Onn. Kedai ni specialize dalam cat's breading. Banyak da pertandingan yang dia menang






Popular Posts