Housemate aku si Wiyan akhirnya dapat jugak berkahwin, dapat berkahwin dengan orang Seberang Takir, Terengganu. Ni gambar last year, sekarang ni Yan da dapat anak da pun.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
Kuantan riverside Unsuccessful sunrise photo Mustafa Cendol Cendol special (additional red bean + red jell) Rojak Ayam really happy...
-
Kecik si photographer wanita yang bersemangat Pengantin sangat sibuk pada hari ni, nasib baik ada pengapit untuk pegangkan hp. Saidatulnis...
-
Ini kali kedua aku melawat floating market kat Hatyai, kali pertama pada 3 tahun lepas rasanya. Kali ni terkejut jugak aku sebab punya la ra...
-
PROMOSI SEMPOI UNTUK MASA YANG TERHAD SESUAI UNTUK ACARA : RASMI CORPORATE PERKAHWINAN PRE-WEDDING BERTUNANG CUKUR JAMBUL PORTRAITURE SUKA...






No comments:
Post a Comment