Monday, August 29, 2011
Selamat Hari Raya
Jam da menunjukkan 2.32 pagi 30 Ogos 2011, menandakan sudah pun pagi Hari Raya Aidil Fitri untuk tahun 2011 tapi aku tak terasa seronoknya nak beraya.
Da 3 tahun aku tak merayakan Hari Raya ni dengan meriah sebab Ellisya berada di Australia. Selalunya aku akan bangun pagi-pagi untuk memastikan Ellisya akan bersedia dan berbaju baru untuk menyambut hari yang meriah dan ceria ini.
Walau bagaimana pun, aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri dan Maaf Zahir Batin kepada semua yang mengenali diri aku, semoga kalau terkasar bahasa dan perbuatan aku dimaafkan dan juga halalkan makan minum aku.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
Kuantan riverside Unsuccessful sunrise photo Mustafa Cendol Cendol special (additional red bean + red jell) Rojak Ayam really happy...
-
Ini kali kedua aku melawat floating market kat Hatyai, kali pertama pada 3 tahun lepas rasanya. Kali ni terkejut jugak aku sebab punya la ra...
-
PROMOSI SEMPOI UNTUK MASA YANG TERHAD SESUAI UNTUK ACARA : RASMI CORPORATE PERKAHWINAN PRE-WEDDING BERTUNANG CUKUR JAMBUL PORTRAITURE SUKA...
-
Captain Francis Light (1740 – 25 October 1794) [1] [2] [3] [4] was the founder of the British colony of Penang (in modern-day Malaysia )...

No comments:
Post a Comment