Monday, June 6, 2011

Izhan & Kina

Kawan baik aku Izhan@DanDan@Ayam mengakhiri zaman bujangnya tahun lepas dengan gadis bertuah Kina. 
Aku rasa salah sorang yang merasa gembira beserta sedih adalah Hairman sebab ahli kelab bujang da makin berkurangan. Dulu ada jugak member nak pekena teh tarik dan member tengok EPL sama-sama tapi sekarang susah la sikit.
Yang buat lagi susah lagi nak melepak sama-sama, Kina sudah pun berbadan dua 6 bulan. Hairman kena kacau ahli kelab bujang lain la kalau nak melepak.
Last Saturday, aku diberi peluang untuk shoot fun couple di Tasek Titiwangsa. Banyak betul gambar dia orang tengah gelak sebab Ayam memang kaki gelak, kalau gelak memang bunyi macam setan. Kina pun sekarang ni memang da kena sampuk dengan laki dia, gelak memanjang.
Aku tumpang bahagia bila lihat sahabat aku bertambah happy dan terurus bila da bergelar suami dan bakal menjadi seorang bapa nanti.
Kina ni aku tengok makin bertambah sweet bila da mengandung ni.
Apa-apa pun aku doakan kalian sentiasa happy dan akan menjadi parent yang berjaya mendidik anak-anak menjadi orang yang beramal soleh.












Lupa pulak nak ucap terima kasih sebab belanja aku Nescafe panas kurang manis dan Pau. 

more photos at my FLICK

No comments:

Post a Comment

Popular Posts