Thursday, June 2, 2011

Makan Khas Buat Maz Melissa

Semalam selepas lunch di kedai makan favourite aku, aku singgah shoot sekejap ke Zulfika Studio untuk pinjam softbox. Pagi ni aku ada photoshoot job kat Volkswagen showroom kat Sungai Besi dengan Bruno yang kena guna studio light.
Seperti biasa da sampai kena la melepak dulu melayan anak-anak Zul dan member-member aku kat Zulfika ni. 
Time aku da nak chow balik, Ati isteri Zul ajak semua yang ada ke Jusco sebab nak belanja kita orang makan. Langkah kanan betul aku hari ni. Aku part makan ni memang kalah..., hancuss aku punya diet plan 
Kita orang masuk ke Johnny's Restaurant dan pekena steamboat set C(seksi je bunyi dia kan) dan aku tambah lagi dessert waterchessnut.
Rupa-rupanya hari ni Maz da abis buat practical training. Dia da dapat kerja part-time kat Klang dengan gaji yang agak lumayan. Tapi jangan lupa yang awak tu belum abis study lagi. Karang da banyak duit, sibuk asyik nak kahwin plak.
Semua photo ni aku shoot pkai hp je sebab kamera tak bawak pulak
 Maz yang da tak sabar nak makan
 diberi penghormatan untuk serve kita orang
dapat jugak souvenir dari Zulfika Studio

No comments:

Post a Comment

Popular Posts