Tuesday, March 1, 2011

Kajang High School Old Boys

Minggu sabtu lepas, Atok oraganise geng-geng Kajang High School untuk berkumpul di Restauran Perantau, Sg Ramal. Aku risau tak dapat datang sebab tengah menunggu confirmation photoshoot kat Karangkraft.
Bila confirm je aku tak dapat, aku dengan senang hati dapat datang berjumpa dengan geng-geng aku yang da berpuluh tahun tak jumpa. Ada yang da 27 tahun aku tak jumpa.
Masing-masing banyak yang da berubah dari segi rupa, badan dan jua kerjaya. Ramai yang da berjaya dalam kehidupan mereka.
Malam tu yang tak sedapnya aku dapat berita 2 kawan dan satu cikgu sudah meninggal dunia. Bila da dewasa ni, ada la berita macam ni yang akan timbul.
Satu benda yang kita orang perasan, bila masing-masing order air, pasti air kurang gula@manis akan disebut. Ini menunjukkan masing-masing mengambil berat tentang kesihatan atau pun terpaksa disebabkan kesihatan.
Apa-apa pun yang pasti malam tu kami gembira berjumpa kembali dan gelak ketawa bercerita tentang pengalaman masa sekolah.( Ada jugak yang ketawa berdekah-dekah dengar cerita tapi sebenarnya tak ingat langsung mana satu kawan yang kena lawakkan. Aku pun salah sorang yang terlupa kawan mana satu)

 Ravi dengan gigi arnab dia

 Velayadevan dan macam pakcik-pakcik

 Ah Tong masih maintain dan akan balik ke Australia, ranjit bertambah macho tanpa dutnya

 Masing-masing berkumpul membuat kumpulan kecil sebab ramai yang hadir

 Sempat jugak sesi bergambar

 Ravi mintak diri sebab nak hadir sesi minum todi plak

 Jaal baru sampai, yang lain ketawa besar dengar lawak

 Penat duduk, berborak sambil berdiri pulak. Kena berdiri jauh-jauh sebab takut belaga perut

yang pasti, semuanya happy. 

Gambar group untuk semua yang hadir kecuali Shahrul yang balik awal. Aku terpaksa balik rumah untuk ambik kamera merakamkan perjumpaan agong ni

No comments:

Post a Comment

Popular Posts