Sunday, February 27, 2011

Ex-BP

Ramai sudah yang meninggalkan BP(sekarang BHP) walaupun satu ketika dahulu sangat susah nak dengar orang nak berhenti dari satu syarikat yang sangat bagus ni. Syarikat ni dulu adalah satu syarikat dimana semasa bekerja dan sampai pencen, kebajikan, working environment dan semangat bekerja adalah sangat terpuji. Semuanya hanya tinggal kenangan je buat syarikat yang akan terlungkup pada satu hari nanti.
Baah sebagai seorang yang aktif telah menghantar pada semua ex-BP dan propose supaya kami dapat berjumpa dan lepak-lepak sebab dulu kami memang selalu melepas selepas kerja atau pun melepak di luar. Aku pun selalu jugak buat open house untuk member-member aku ni.
Pagi ahad lepas kita orang decided buat pot luck picnic kat Tasek Perdana dan yang datang adalah Fatimah sekeluarga dan Bai sekeluarga. Baah, Hairman dan aku yang single mingle ni datang sendiri2 la


ni tengah discuss nak pilih pakwe yang mana satu







Bai call aku kul 8 pagi masa aku tengah mandi, aku jadi kalut sebab ingatkan semua orang da sampai kecuali aku. Aku ni macam biasa bukannya morning person. Sampai je kat sana, aku tengak Bai and family je, yang lain semuanya tak sampai lagi. Hampeh....
Ni Fatimah sampai dengan Farah dan anak angkat dia Baah

Baizura


Fatimah


Zaidi yang asyik bekerja sampai bertambah kurus. Jangan kerja kuat sangat...

Saiful tengah berpikir apa ke jadahnya si Man citer ni

Lyne

Baah

Fatimah dengan Pink BB

No comments:

Post a Comment

Popular Posts