Friday, March 25, 2011

Kamaruddin & Nurul

Aku diajak oleh kawan aku Hazran Zara untuk shoot majlis perkahwinan Kamaruddin dan isterinya Nurul di dewan di Taman Melati. Masa event ni aku tak pakai flash sebab Hazran pinjam flash aku, jawabnya aku pakai lens 70-200mm aku je la, cover dari jauh dan cuba mendapat moment yang terbaik.
Disebabkan dewan ni ada gelap sedikit, aku terpaksa pakai ISO tinggi supaya gambar tak lah kabur sangat, tangan pun kena steady sebab slow shutter.
Aku harap sape-sape yang tengok blog aku ni akan terhibur dan jangan segan-segan contact aku kalau nak aku ambik gambar kalian tak kira la samada kahwin, company event, family photo, holiday trip pun bole.




Sekarang ni aku lihat ramai betul yang akan mengambil gambar pada sesuatu majlis keramaian terutama masa majlis perkahwinan. Aku sebagai manusia pelik sikit, Hazran sibuk shoot pengantin, aku sibuk shoot orang-orang yang sibuk ambik gambar





No comments:

Post a Comment

Popular Posts