Monday, October 31, 2011

Majlis Bertandang Izwan & Azian

Seperti biasa aku ni selalu bertuah memdapat pasangan pengantin dan keluarga mereka yang sporting bila datang cover majlis besar mereka. Bila semuaya sporting-sporting, kerja aku untuk shoot-shoot pun bertambah senang. Senang utnuk aku dan senang untuk dia orang.

Kali ni aku mewakili Emwaikei Artnet untuk majlis bertandang untuk pasangan pengantin baru Izwan dan Azian di Ampang.







Sebenarnya aku teringin nak letak lebih banyak lagi gambar pengantim perempuan sebab sweet sangat dia dan kalau sesiapa yang nak tengok lagi yang lain, bole klik link aku kat Flickr di bawah sekali

 Bapa Izwan antara yang paling sporting hari tu

 Masa aku snap gambar ni, aku tak tau lagi apa yang dia orang tunjuk, rupa-rupanya gambar famili mereka

 Lepas acara melempar gula-gula dan duit syiling oleh pengantin, masing-masing tunjuk hasil kutipan meraka. Makcik tudung pink ni dengan bangganya menunjukkan hasil dia kat anak sedara dia. anak sedara dia pulak dengan pantas sambar semua yang ada dalam tangan. Apa lagi, acara kejar mengejar pun bermula







 Kalau masih nak melihat lagi koleksi gambar majlis, bole klik di SINI


No comments:

Post a Comment

Popular Posts