Thursday, November 18, 2010

Lisya

Baru dapat photos ni dari mama Lisya, edit-edit sikit kasi bertambah ayu anak dara aku ni. Sekarang ni Lisya sibuk dengan sukan dia sampai bole nampak dengan kulit yang da bertambah gelap dan tak even.
Semalam berbual dengan dia sebab kat sana dah ada phone line, anak dara aku ni bercakap da macam awek Australia. Aku asyik cakap 'Oooo', 'Hmmm..., 'OK' sebab banyak benda yang aku tak paham. Papa dulu bila kelas English asyik ponteng g tangkap ikan kat longkang.
Lisya bagitau yang dia akan wakil Geelong dalam sukan cricket. Dasyat anak aku ni ikut bakat papa dan mama dia bersukan.
Next month birthday dia, papa dia belum beli hadiah lagi. Baik aku beli cepat-cepat, bole kirim kat Wan dia yang nak g sana 7 dec ni

Airiel, Mirul dan Lisya

Airiel yang cheecky

No comments:

Post a Comment

Popular Posts